Solig onsdag

Herregud vilket härligt väder, typiskt att man är sjuk när det är så fint.
Just nu är jag hemma hos mamma ute på landet.. himlans skönt att bli ompysslad av sin mamma måste jag säga.
Ligger framför tvn och äter hallon och kollar på Angel, inge bra serie det där inte..

Imorgon vill jag jobba, jag orkar inte vara sjuk längre.. saknar alla mysiga kollegor och att få prata i telefonen igen.
Jag behöver prata av mig och känner att jag skulle vilja prata med en riktigt jobbig kund så att jag kan få bli lite arg också. Ibland är det riktigt skönt att få vara arg!!

I kväll är det eftelyst och Jocke kommer hem från Norge, jag hoppas att han har med sig en liten pressent till mig, för om han har det så har jag själv en liten pressent att ge!

Ha en underbar solig dag där ute alla..

Jag och Jocke en solig dag i Båstad


Kommentarer
Postat av: sara

kikar in...häftiga bilder:)

2009-03-21 @ 00:47:31
URL: http://sethsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0