Hallå sjukhet försvinn tack!

Ååå vaknade upp i morse sjukare än förra veckan, jag blir så trött.. när ska jag bli frisk?
Jag vill känna mig pigg och kunna gå ut och springa och bara vara pigg helt enkelt.

I helgen vart inte mycket skrivande och min trogna läsare kusin Jimpalero fick en tår i ögat.
Han tyckte även att min blogg var lite smått tråkigt för att jag inte skrivit något elakt.
Jag kan till viss del hålla med om det men hallå.. jag är ju fan sjuk och när man är sjuk så är inte hjärnan fullt med den heller om den någonsin är det?

Jag kände mig klockrent frisk i lördags, åkte på bandyfinal med min underbara prins Joakim och hans familj.. som också är min familj såklart, senare på kvällen umgicks vi med mamma och kollade på Robinson, det var faktikst hyffsat bra.


Nej nu ska jag vila innan jag börjar jobba igen, är så tröött i kroppen.. LOL (Jimmy vet du vad LOL betyder) haha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0