Film med Paris Hilton

God morgon, eller jag menar god kväll.. Jag är fortfarande sjuk, ligger hemma med mammsen och kikar på tv.
Vi såg nyss en film med Paris Hilton Buttoms up, någon som har sett den?
Jag måste i alla fall tala om det var den sämta jävla film jag sett på bra länge.. herregud vilken lust jag hade att bara ta min telefon och ringa the film maker och skrika i hans höra att det var den värsta B filmen jag någonsin sett.
Eller den får inte nämnas som B film.. utan hemma gjord skit film som jag och min kusin kunnat gjort bättre ;)

Toppen på allt var faktikst miss t-rex Hilton big foot eller något liknande (jag orkar inte vara taskig idag)
Hon var som i alla andra filmer hon medverkat i totalt värdelös.. nog om detta..

Nu är jag hungrig så jag ska väcka min mamma som ligger här på soffan och snarkar haha..
Imorgon blir det jobbet för mig för nu känner jag mig lite bättre.. proppar i mig en massa vitaminer och annat som förhoppningsvis ska hålla mig frisk.

Bild från filmen..(ps. alla skådisar var dåliga)


Kommentarer
Postat av: lisette

Ta gärna en titt på min nya blogg där jag säljer lite kläder som bara legat i garderoben, allt är nästan oanvänt och det står exakta storlekar och allting under :) OUTLET :D bara ta en titt :D:D



http://lisettee.blogg.se/outlet/

2009-03-19 @ 17:20:56
URL: http://lisettee.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha, en film man alltså inte ska se =) Skönt att du mår bättre nu. Vad jobbar du med?

2009-03-20 @ 10:01:00
URL: http://www.munkakvarn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0