Dags att ta tag i det jag tycker är kul.. att berätta om mina dagar!!

Idag är det måndag och jag är sjukt trött!! Måste måndagar finnas? Eller kan man inte få vara ledig på alla måndagar?
Troligen kommer det inte att bli så suck.

Helgen spenderades med många utav mina favoriter bland annat kusin Jimmy och min underbara pojkvän Joakim och min fina Mamma och Pappa.
Bror min han har blivit så annorlunda, det känns som att han inte vill umgås med mig längre och det är ju tråkigt..
Annars så tog jag tog det väldigt lungt i helgen eftersom att jag har vart lite smått stressad senaste månaderna och nu är det slut med det!!

Melodifestivalen kikades det på och jag var sjukt nervös, ett tag trodde jag att puckot ugglas skulle vinna och det var en jävla tur att det inte blev så, tack tack tack!!

Elefantgrannarna ovan som jag har nämt har nog flyttat, det har vart lungt ett tag ovan och jag har sluppit springa och jaga fallande lampor från taket, tack för den också!

Våra nya grannar består av småttingar tror jag.. de hade i alla fall inflyttningsfest i lördags och det stod en massa smått utanför porten och härrjade.

Dessa höll jag på i melodifestivalen och de var ju bra nära.



Ps. Mollys låt vill jag bara HOPPA på, den är sjukt dålig och jag spyr på den!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med bättre tempolåt, så kunde hon ha placerat sej bättre.

2009-03-16 @ 10:39:39
Postat av: Anonym

vill du att din blogg ska synas och få fler läsare? kika då in på min blogg :)

2009-03-16 @ 14:29:48
URL: http://jeessica.webblogg.se/
Postat av: Pussit

Alcazaaaar !

2009-03-16 @ 15:08:42
URL: http://pussit.se
Postat av: Minnali

EMD kan jag hålla med om, men Alcazar? Såg förfan ut som tre transor i mangakläder. Och låten lät för den delen likadan som alla deras andra låtar.

Tycker att Malenas låt var grym!

2009-03-16 @ 15:52:39
URL: http://minnalis.blogg.se/
Postat av: Miss X Jung

Jag hejjade faktiskt också på de bidragen o Mollys låt va knappt värd 2 poäng asså >_<

2009-03-16 @ 19:00:52
URL: http://asianhit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0