Ute på landet

Det är precis vad jag är nu, ute hos mamma och pappa på landet och det är riktigt mysigt.
Har precis ätit mat och snart ska mamma och jag bege oss till min kusin Jimpan som har bakat bullar.

Jag hoppas att dom är goda för nu ser jag fram emot nybakta bullar och iskall saft har du saft kusin?
Aja skit samma det visar sig.

Hur har då annars denna onsdag vart för mig?? Jo det ska jag tala om...
En sjukt jobbig dag på jobbet, jag är helt slut och har pladdrat sönder rösten.
Sen måste jag få säga en sak, detta gäller inte alla men nästan alla nere i Skövde, Hjo och resten som finns omkring.
Det är i alla fall dom sjukt tråkigaste, störigaste, elakaste, mest suraste människorna som finns i SVERIGE!!!

Ush och spy på er tråkiga människor, bli lite mer Uppsala där hänger alla med i matchen och är inte lika bakom flötet.

Tack för mig!

Bull Jimpan och Jag


Kommentarer
Postat av: Petra

fin bild! :)

2009-03-16 @ 15:14:02
URL: http://petras.blogg.se/
Postat av: ELISE

jättefin bild :)

2009-03-16 @ 17:39:22
URL: http://enblondelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0