Sjukt dålig på att uppdatera!!

Skäms på mig, här lovade jag att jag skulle bli aktiv bloggare men det är inte mycket som händer här inte..
Lite kort om helgen:
Umgicks med Camilla, Jocke och min kära kusinelito Jimpalero som förövrigt fick ett skrattanfal då han råkade snärta till mig på arslet och det var mitt eget fel (film kommer snart upp på youtube)

Det vart en del shopping, mest till hemmet... Umgicks med båda mina familjer dvs Ågrens och Mörks och det är underbart att tillbringa helgen med dem man tycker om.

Fick nyss ett melj att min kära pojkvän att han är bortrest på alla hjärtansdag!?!? älskling man är inte bortrest på alla hjärtans dag!!

Kontaktannons:
Ensam upptagen kvinna söker dejt på allahjärtans dag bla bla....

Ha en fortsatt trevlig måndag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mamma finns alltid tillhands. Puss puss

2009-01-19 @ 15:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0