Modellbilder.se??

Jag sitter och funderar på om jag ska signa upp mig på modellbilder.se, finns det någon där ute som finns med på den sidan? Är det bra? Jo jag har några frågor som jag vill få besvarade tack!

Läste nyss http://www.kissie.se/  och jag måste säga att jag tycker att hon är riktigt cool faktiskt!! hejja hejja
Tycker att det hon skriver är så eget och så Kissie, mycket bra om jag får säga.

Kom på en sak som jag glömde anteckna här i bloggen Igår. Min andra hälf Emma var här i Uppsala med sin sambo Erik, han kommer från Göteborg men pratar inte så mycket göteborska. Hon har i alla fall börjat plugga där nere i Götet, skaffat karl, lägenhet och hon funderar även på att bli brunett brutta. Min lilla Emmis börjar bli stor!!

Det jag egentligen ville komma till med det hela var förstås att det va skit kul att träffa Emma igen, dock sågs vi inte så länge men det blir snart en tripp ner dit igen.
Men återigen till det jag ville skriva från början, en liten sketen kopp med kaffe kostade 23 hela kronor på Cafe linné.
Jag brukar inte gnälla och vara snål, men för en halv dl kaffe är 23 kr dyrt.

Jag har kommit på att jag ska starta ett Cafe, man kan ju fan bli miljonär på att sälja kaffe.. någon som är med? namntips och läge tack ;)



 
Jag och Emma *Puss*

Kommentarer
Postat av: emma

haha ja på den bilden ser jag ju iaf inte så vuxen ut :p

2009-01-16 @ 08:48:23
URL: http://memmizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0