Min mamma är underbar!

Jag kände helt plötsligt bara att bara tala om vilken underbar mamma jag har.
Och varför är hon underbar då?
Jo för att Hon lyssnar på allt mitt pladder, hämtar mig vart jag än är, älskar mig, skrattar med mig, skojar med mig, har kul med mig, blir arg på mig ibland, ringer mig hela tiden och bara pratar eller så är hon tyst haha

Ett samtal med min mamma kan undefär låta så här:
Emma: Hallåå
Mamma: Heeeeej,vad gör du? (lite små segt)
Emma: Kollar på tv
Mamma: jahaa... ... tyst, tyst
Emma: vad gör du själv?
Mamma: Ingenting
Emma: okeej
Mamma: tyst tyst tyst
Osv....

Men i bland har vi även långa pratsamma stunder på telefon fast oftast träffas vi och umgås och det är mycket mysigare.
Att ha en kanon Mamma är viktigt tycker jag och det har jag!!

Mamma DU är guld värd och BÄST jag älskar dig!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, vi kommer från TV4. Du är en gullhöna. Jag ska hälsa från Viasat gänget. Hihi!!!Pussar från mamma.

2009-01-20 @ 19:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0